حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
شناسه : 39099

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات اعضای شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح و عوامل زندان با فراهم کردن زمینه آزادی این زندانیان، بر نقش اثر گذار شورای حل اختلاف و ستاد صبر جهت مختومه کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تاکید کرد. وی گفت: در راستای تحقق […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات اعضای شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح و عوامل زندان با فراهم کردن زمینه آزادی این زندانیان، بر نقش اثر گذار شورای حل اختلاف و ستاد صبر جهت مختومه کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تاکید کرد.

وی گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و سند تحول قضایی مبنی بر زندان زدایی و ترویج و گسترش فرهنگ فاخر و خداپسندانه صلح و سازش در جامعه، خوشبختانه در آستانه سال نو عزیزان فعال و خدوم در شورا‌های حل اختلاف، ستاد صبر، همیاران صلح خوزستان در اقدامی بی نظر و در مدت کوتاهی توانستند با پویش به حرمت امام رئوف می‌بخشم ۱۴۹ نفر از زندانیان استان را آزاد کنند.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: با مساعدت خیرین و فعالیت‌های گسترده معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان همواره پرونده‌های زندانیان محکوم به قصاص و جرائم غیرعمد با تشکیل کارگروه های، بیشتر آن‌ها به صلح و سازش منتهی می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین امانت بهبهانی اظهار کرد: با توجه به تاکید رئیس کل دادگستری خوزستان، سیاست‌ها و اهداف دستگاه قضایی، یکی از برنامه‌های مهم توسعه حل اختلاف استان پیگیری جدی پرونده‌های زندانیان جرائم غیر عمد و فراهم کردن زمینه آزادی آنان است که با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، در سال ۱۴۰۲ این برنامه راهبردی و بسیار مهم تحقق پیدا خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.