حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۵۹
شناسه : 39046

رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بابل از خط تولید سایت ایران خودرو در شهرستان بابل بازدید کرد. حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه این بازدید گفت: استان مازندران با جمعیت بالای نیروی انسانی متخصص وتحصیلکرده، پتانسیل بالایی در رشد صنعتی دارد که می‌توان با […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان مازندران به همراه دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بابل از خط تولید سایت ایران خودرو در شهرستان بابل بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه این بازدید گفت: استان مازندران با جمعیت بالای نیروی انسانی متخصص وتحصیلکرده، پتانسیل بالایی در رشد صنعتی دارد که می‌توان با استفاده بهتر و بهینه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران به نقش اشتغال و سرمایه گذاری مشروع بر بهبود وضع اقتصادی و رشد استان اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی استان همواره با همراهی سایر نهاد‌ها و سازمان‌های مرتبط از سرمایه گذاری‌ها حمایت قانونی کرده است. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: می‌توان با بهره‌گیری از فناوری‌های روز و نخبگان در عرصه صنعت در کشور و استان گام‌های موثر و مثبتی برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تاکید کرد: مردم از کیفیت خودرو‌ها رضایت چندانی ندارند و باید با اراده و پشتکار چاره اندیشی کرد هر چند تحریم‌های ظالمانه موجب وقفه در تسریع امور و بالارفتن کیفیت قطعات شده با مدیریت و دلسوزی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان، رضایت مندی مصرف کننده را به میزان زیادی بالا برد.

وی با اشاره به آمادگی کامل دادگستری استان مازندران برای حل مشکلات قضایی و تعاملی تولید گران و صنعتگران، خاطرنشان کرد: با مطرح شدن برخی مشکلات از سوی تولید کنندگان و صنعتگران پس از طرح در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به بررسی برخی مشکلات ورود پیدا کرده و با تصویب آن در این ستاد حل مشکل صنعتگران لازم الاجرا خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.