حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شناسه : 39060

 مجتبی استوار زاده اظهار کرد: به منظور حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درختان، قطع هر نوع درخت و یا نابودکردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه ها، پارک ها، بوستان ها، باغات و نیز در محل‌هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند در محدوده […]

پ
پ

 مجتبی استوار زاده اظهار کرد: به منظور حفظ و گسترش فضای سبز و جلوگیری از قطع بی رویه درختان، قطع هر نوع درخت و یا نابودکردن آن به هر طریق در معابر، میادین، بزرگراه ها، پارک ها، بوستان ها، باغات و نیز در محل‌هایی که به تشخیص شورای اسلامی شهر، باغ شناخته شوند در محدوده و حریم شهر‌ها بدون اجازه شهرداری و رعایت ضوابط مربوطه ممنوع است و مرتکب برابر قانون مجازات می‌شود.

 وی بیان کرد: حسب اخبار واصله مبنی بر حمل چوب توسط سه دستگاه خودرو در شهرستان راور، دستورات قضایی لازم مبنی بر استقرار گشت‌های ایست و بازرسی مامورین انتظامی صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور افزود: در همین راستا مطابق اقدامات صورت گرفته، خودرو‌های حمل چوپ توقیف و به پارکینگ انتقال یافت، و در این ارتباط رانندگان خودرو‌ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

استوارزاده تاکید کرد: قطع بی‌رویه درختان مثمر آسیب‌های سنگین و جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌سازد و قطعاً با عوامل دخیل برخورد قاطع خواهد شد.

 وی گفت: مردم و مسئولین باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند و با توجه به گستردگی اراضی و باغات، قطع هر گونه درخت و حمل آن‌ها را به سازمان‌های متولی و مراجع انتظامی اطلاع دهند، تا اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

 دادستان عمومی و انقلاب راور، ضمن هشدار جدی به متخلفان خاطر نشان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره به عوامل انتظامی و تشکیل گشت‌های ایست و بازرسی توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و اداره جهاد کشاورزی حمل و نقل هرگونه چوب فاقد مجوز از محور‌های مواصلاتی شهرستان ممنوع بوده و خودرو‌های حامل، توقیف و به پارکینگ منتقل شده و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.