حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
شناسه : 39070

 سیدمحمد موسویان در نشستی که به منظور ارائه گزارش در خصوص وضعیت بازار در آستانه ورود به سال نو و ماه مبارک رمضان با محوریت دادستانی اصفهان برگزار شد،  گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار شب عید و روز‌های آخر سال که با حلول ماه مبارک رمضان همزمان شده، شاهد برخی تخلفات مانند […]

پ
پ

 سیدمحمد موسویان در نشستی که به منظور ارائه گزارش در خصوص وضعیت بازار در آستانه ورود به سال نو و ماه مبارک رمضان با محوریت دادستانی اصفهان برگزار شد،  گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار شب عید و روز‌های آخر سال که با حلول ماه مبارک رمضان همزمان شده، شاهد برخی تخلفات مانند گران‌فروشی و کم‌فروشی هستیم که ضروری است دستگاه‌های ذیربط ضمن نظارت و بازرسی مستمر با افزایش نرخ‌های خدمات بدون مصوبه قانونی مقابله کنند.

وی افزود: اگر بازرسی بازار و واحد‌های صنفی بصورت روزانه، هدفمند، مستمر، متمرکز همراه با رعایت عدالت باشد، شاهد کمترین تخلفات در این حوزه خواهیم بود.

 در پایان این نشست مقرر شد مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به تکالیف قانونی خود عمل کرده و تعزیرات حکومتی با موارد گران فروشی برخوردکند.

سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با توجه به افزایش تقاضای مرغ نسبت به مدیریت کشتار مرغ اقدام کند و معاون نظارت و پیگیری حقوق عامه دادستانی اصفهان در این خصوص نظارت مستمر داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.