حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
شناسه : 39067

مجتبی قهرمانی از استان هرمزگان به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور نام برد و یاد‌آور شد: همه ساله در تعطیلات نوروز حجم بسیار زیادی از گردشگران به ویژه علاقمندان به سفر‌های دریایی، هرمزگان را به‌عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند که حضور این حجم از مسافر نیازمند ارائه خدمات و انجام برنامه ریزی و اعمال […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از استان هرمزگان به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور نام برد و یاد‌آور شد: همه ساله در تعطیلات نوروز حجم بسیار زیادی از گردشگران به ویژه علاقمندان به سفر‌های دریایی، هرمزگان را به‌عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب می‌کنند که حضور این حجم از مسافر نیازمند ارائه خدمات و انجام برنامه ریزی و اعمال مدیریت ویژه‌ای است.

وی در ادامه افزود: براساس وظیفه ذاتی دستگاه قضایی در احیاء، حفظ و صیانت از حقوق عامّه و در جهت پیگیری و نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز واحد حقوق عامه به سرپرستی قضات کشیک دادگستری در بنادر پل، آفتاب و لافت مستقر خواهد شد و ضمن ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمت رسان، نسبت به رفع نواقص احتمالی در حوزه‌های رفاهی، بهداشتی، تأمین امنیت، کنترل قیمت ها، رعایت نوبت دهی، ایمنی شناور‌ها در تردد‌های دریایی و مواردی از این دست به موازات رسیدگی به شکایات و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه قضات ویژه نظارت بر حقوق عامه به همراه ضابطین انتظامی از روز ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین به مدت چهارده روز در بنادر پل، آفتاب و لافت مستقر خواهند بود، تصریح کرد: مرزبانی فراجا، آتش نشانی، یگان حفاظت و ناجیان غریق نیز تحت نظارت واحد حقوق عامه دادگستری در این ایام نسبت به ارائه خدمات به مسافران نوروزی و گردشگران دریایی اقدام خواهند کرد. 

قهرمانی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده درخصوص ساماندهی به اسکله و بندر پل با پیگیری دستگاه قضایی نیز اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، سه جلسه مشترک با حضور دادگستری، منطقه آزاد و اداره بنادر و گمرگات برگزار شده است که در نتیجه آن با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان نسبت به توسعه و بازسازی اسکله پل و ایجاد و بهره برداری از امکانات رفاهی جدید در این بندرگاه هزینه شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، ضمن لایروبی کامل محیط اطراف اسکله و بندرگاه پل، محیط مناسبی جهت استقرار شناور‌های بیشتر فراهم شد.

قهرمانی همچنین ایجاد سه استراحتگاه و اقامتگاه جدید در اسکله بندر پل، راه اندازی غرفه‌های اغذیه فروشی و صنایع دستی، آسفالت دوهزار متر مربع از محوطه اسکله و تعریض و لکه گیری جاده اسکله پل با هدف کاهش بار ترافیک را از دیگر اقدامات انجام شده به منظور ساماندهی به اسکله و بندر پل با پیگیری دستگاه قضایی استان هرمزگان عنوان نمود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بیان کرد: با ابتکار دستگاه قضایی استان و پیشنهاد به دستگاه‌های متولی نسبت به جدول کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی، استقرار آتش نشانی، نجات غریق و شناور ناجی در اسکله بندر پل به همراه زیباسازی و راه اندازی امکانات بهداشتی و نمازخانه در این مجموعه بندری نیز اقدام شده است. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان بر لزوم آمادگی دستگاه قضایی، سازمان‌های تابعه و دیگر نهاد‌هایی که ممکن است مسافران نوروزی به خدمت‌رسانی آن‌ها نیاز پیدا کنند تأکید کرد و خاطر نشان ساخت: تمام نهاد‌هایی که لازم است در تعطیلات نوروز در صورت نیاز به مسافران خدمت رسانی داشته باشند باید فوراً نیرو‌های کشیک خود را معرفی کنند تا مسافران در صورت نیاز به این ارگان‌ها و نهاد‌ها در کمترین زمان ممکن خدمات مطلوب و شایسته‌ای را دریافت کنند. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.