حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
شناسه : 38918

پس از پیگیری رئیس دادگستری شهرستان سراب و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان شهرداری و تامین اجتماعی و نماینده کارگران شهرداری سراب، مطالبات کارگران زحمتکش شهرداری سراب که نزدیک به پانصد و بیست میلیون تومان بود توسط شهرداری سراب پرداخت شد. رحیم استادی رئیس کل دادگستری شهرستان سراب طی جلسه‌ای که با حضور شهردار، مدیر […]

پ
پ

پس از پیگیری رئیس دادگستری شهرستان سراب و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان شهرداری و تامین اجتماعی و نماینده کارگران شهرداری سراب، مطالبات کارگران زحمتکش شهرداری سراب که نزدیک به پانصد و بیست میلیون تومان بود توسط شهرداری سراب پرداخت شد.

رحیم استادی رئیس کل دادگستری شهرستان سراب طی جلسه‌ای که با حضور شهردار، مدیر تامین اجتماعی و نماینده کارگران شهرداری سراب، بر لزوم توجه بیشتر به حقوق و معیشت کارگران زحمت کش تاکید و اظهار کرد: انتظار کارگران از کارفرما برای پرداخت مطالباتشان به حق است و باید در موعد مقرر توسط کارفرما پرداخت شود.

رئیس دادگستری شهرستان سراب از مسئولان ذیربط خواست نسبت به مسئله حقوق کارگران شهرداری همت مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: عدم توجه به مطالبات این قشر زحمتکش آن هم در روز‌های پایانی سال می‌تواند زمینه ساز مشکلات عدیده‌ای برای خود و خانواده‌های آن‌ها باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.