حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
شناسه : 38907

علی دهقانی در دیدار با دو تن از کارکنان خانواده ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که به همراه جمعی از معاونین قضایی برگزار شد،  با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز شهید، اظهار داشت: شهدا، بزرگانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه حفظ ارزش‌های انسانی و حفظ مرز‌های کشور، […]

پ
پ

علی دهقانی در دیدار با دو تن از کارکنان خانواده ایثارگران هشت سال دفاع مقدس که به همراه جمعی از معاونین قضایی برگزار شد،  با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامی‌داشت روز شهید، اظهار داشت: شهدا، بزرگانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه حفظ ارزش‌های انسانی و حفظ مرز‌های کشور، به بالاترین فضیلت رسیدند.

وی ادامه داد: شهدا الگوی ایثار و مجاهدت هستند و وظیفه ماست که راه آنان را ادامه داده و وصیت آنان را نصب العین قرار دهیم و همواره به یاد داشته باشیم که اگر امنیتی داریم، به پاس فداکاری این بزرگان است.

 دهقانی خاطرنشان کرد: اگر چه شهادت در یک لحظه اتفاق می‌افتد، اما راهی که در آن گام نهادند، در طول تاریخ ساری و جاری است و به‌عنوان الگو و سرمشق برای بازماندگان است.

وی گفت: بالاترین درجه، روزی خوردن نزد خداوند است که این درجه مخصوص شهداست.

 دهقانی با بیان این‌که خود را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌دانیم، افزود: باید فرهنگ شهادت را در جامعه ترویج داده و برخود تکلیف بدانیم که میراث‌داران خوبی برای آنان باشیم.

وی ضمن قدردانی از همه خانواده‌های معظم شهدا، گفت: افتخار داریم که امروز یادگاران شهدا در میز‌های خدمت دادگستری، پیش‌قدم هستند و به جامعه خدمت می‌کنند که جا دارد از زحمات و خدمت‌گذاری صادقانه آنان به مردم شریف استان قدردانی کرد.

همچنین معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری خوزستان نیز با حضور در منزل دو تن از کارکنان ایثارگر فرزند شهید، از صبر و فداکاری‌های آنان تجلیل کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.