حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
شناسه : 38910

 جهت ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در برنامه موسوم به «سلام شهید» به همت رئیس کل دادگستری استان سمنان و با حضور دادستان مرکز استان، سرپرست معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی، مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان سمنان، از فرزند شهید والامقام شکرالله اصغری علائی تقدیر و تجلیل بعمل آمد. محمد جعفر عبدالهی […]

پ
پ

 جهت ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در برنامه موسوم به «سلام شهید» به همت رئیس کل دادگستری استان سمنان و با حضور دادستان مرکز استان، سرپرست معاونت منابع انسانی و امورفرهنگی، مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان سمنان، از فرزند شهید والامقام شکرالله اصغری علائی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

محمد جعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان ضمن گرامیداشت روز شهید و یاد و خاطره‌ی شهید والامقام اصغری علائی، اظهار کرد: شهداء در حقیقت افرادی هستند که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت مان خمیده نشود.

وی با اشاره به جایگاه خانواده‌ی معزز شهداء گفت: شهدای والامقام در خط مقدم مقابله و مواجه با دشمنان قرار داشتند و خانواده آنان در سنگر دوم واقع شده‌اند، به همین منظور هر آنچه اجر و منزلت برای شهدای عزیزمان قائل هستیم به همان میزان برای خانواده آنان نیز قائلیم.

عبدالهی تصریح کرد: افتخار خاندان ارجمند شهدا، شهید است آن هم به سبب برخورداری از نعمت شفاعت؛ شهدا در شفاعت کردن مختار هستند، بدین معنا که خداوند متعال آنقدر به شهدا اختیار داده است تا هرکسی را بخواهند مورد شفاعت خویش قرار دهند؛ البته شخصی که مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیرد یقیناً دارای شایستگی حداقلی خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: دستگاه قضایی استان سمنان زنده نگه داشتن فضیلت یاد شهداء و توجه به منشاء‌های رشد و اعتلاء اخلاق و معنویت موثر در جامعه را فراموش نکرده و از تجلیل یادگاران الگو‌های شهامت و جانفشانی غافل نیست.

گفتنی است شهید والامقام شکرالله اصغری علائی از شهدای منتسب به کارکنان اداری دادگاه‌های تجدید نظر استان سمنان است که در تاریخ ۲ فروردین سال ۱۳۶۲ در عملیات فتح المبین در اثر اصابت تیر مستقیم به گردن به فیض شهادت نائل آمده و دعوت حق را لبیک گفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.