حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
شناسه : 38863

رئیس بنیاد تعاون زندانیان کشور با حضور در گلستان از دادگستری استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه توسعه اشتغال زندانیان قدردانی کرد. رحیم مطهر نژاد در این دیدار از رئیس کل دادگستری گلستان برای کمک در امر توسعه فضای کارگاهی اشتغال مولد در زندان‌های استان و هماهنگی با صاحبان صنایع برای توسعه […]

پ
پ

رئیس بنیاد تعاون زندانیان کشور با حضور در گلستان از دادگستری استان به عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه توسعه اشتغال زندانیان قدردانی کرد.

رحیم مطهر نژاد در این دیدار از رئیس کل دادگستری گلستان برای کمک در امر توسعه فضای کارگاهی اشتغال مولد در زندان‌های استان و هماهنگی با صاحبان صنایع برای توسعه اشتغال زندانیان قدردانی کرد.

 مطهرنژاد با بیان این که برنامه و تمرکز بنیاد تعاون درکشور، جهت دهی به اشتغال زندانیان است گفت: امروز با گسترش اقدامات و توانمندی‌های این بنیاد ۵ هزار نوع کالا در ۲۰۰ گروه کالایی از جمله کشاورزی، آبزی پروری و صنایع دستی، توسط زندانیان تولید و به بازار عرضه می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این دیدار گفت: امسال ۸۵۶ نفر از مددجویان زندان‌های گرگان و گنبدکاووس از فرصت‌های شغلی موجود در زندان برای کسب درآمد بهره‌مند شده اند.

حیدر آسیابی با تاکید بر حمایت دستگاه قضایی استان از طرح‌های اشتغال آفرینی برای زندانیان گفت: اشتغال و مهارت آموزی فرصت بازاجتماعی شدن و کسب درآمد را برای مددجویان فراهم می‌کند و از بازگشت دوباره به زندان، افرادی که به علت نیاز‌های مالی، دست به ارتکاب جرم زده اند، جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: از هر فرصت و طرحی که بتواند، بستر برای اشتغال و مهارت آموزی زندانیان را فراهم کند حمایت می‌کنیم و یکی از برنامه‌های ما توسعه فعالیت‌های کارآفرینی در این بخش است که با بنیاد تعاون در استان دنبال می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.