حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 38850

مهدی مهرانگیز با حضور در زندان مرکزی ضمن تبریک گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و قرار گرفتن در آستانه نوروز، گفت: سیاست دستگاه قضایی کشور کنترلی و پیشگیرانه است، و اگر چنین نبود، امروز شاهد روزافزون شمار زندانیان در زندان‌ها بودیم. رئیس کل دادگستری استان […]

پ
پ

مهدی مهرانگیز با حضور در زندان مرکزی ضمن تبریک گرامیداشت نیمه شعبان و میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و قرار گرفتن در آستانه نوروز، گفت: سیاست دستگاه قضایی کشور کنترلی و پیشگیرانه است، و اگر چنین نبود، امروز شاهد روزافزون شمار زندانیان در زندان‌ها بودیم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در نشستی که با حضور مدیر کل زندان‌های بوشهر، قاضی ناظر، معاون سلامت، اصلاح و تربیت، رئیس زندان و جمعی از مسئولان در زندان برگزار شد، ضمن دیدار چهره به چهره با مددجویان و ارایه راهکار‌های لازم دستورات مقتضی صادر کرد.

مهر انگیر در این نشست از آزادی تعدادی از مددجویان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی عج (عج) خبر داد و گفت: در این بازدید با بررسی و رسیدگی به پرونده ها، دستور آزادی تعداد ۳۲ نفر از مددجویان زندان مرکزی بوشهر صادر و به ۲۸ نفر مرخصی اعطا شد و دستور استفاده از پابند الکترونیکی برای ۲۰ نفر دیگر نیز صادر شد.

درپایان این برنامه مدیرکل زندان‌های استان بوشهر از تمامی مسئولان قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری استان که با بازدید‌های مکرر از زندان‌ها و تعامل وهمکاری خوب با زندان‌های تابعه استان  در زمینه کاهش جمعیت کیفری را فراهم کردند تقدیر ویژه بعمل آورد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.