حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
شناسه : 38808

 احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان البرز به بررسی وضعیت تصفیه‌خانه اشتهارد و گفتگو با تعدادی از صنعتگران این شهرک صنعتی شد.  وی در بدو ورود به شهرک صنعتی اشتهارد، به استماع سخنان مدیرعامل شرکت خدماتی این شهرک […]

پ
پ

 احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان البرز به بررسی وضعیت تصفیه‌خانه اشتهارد و گفتگو با تعدادی از صنعتگران این شهرک صنعتی شد.

 وی در بدو ورود به شهرک صنعتی اشتهارد، به استماع سخنان مدیرعامل شرکت خدماتی این شهرک مبنی بر حل مشکلات حقوقی و قضایی پرداخت که با دستور اسدیان مقرر شد موضوع مورد پیگیری سازمان بازرسی قرار گیرد.

در ادامه رئیس محیط زیست اشتهارد توضیحاتی راجع به فرایند تصفیه و خروجی تصفیه خانه ارائه کرد.

بررسی تخلفات واحد‌های صنعتی آلاینده از جمله موضوعات بررسی شده در این بازدید بود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی در ادامه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد با مدیران و کارکنان پدیده شیمی غرب دیدار و گفتگو کرد.

استماع گزارش‌های مدیران کارخانه صنعت غذایی کورش نیز در دستور کار این بازدید قرار گرفت.

اسدیان در ادامه این بازدید، با مدیران چند مجموعه صنعتی و تولیدی دیگر فعال در شهرک صنعتی اشتهارد دیدار گفتگو کرد. بررسی مشکلات زیر ساختی اعم از تأمین آب و برق مورد نیاز شهرک از اهم موضوعات مطروحه در این نشست بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز نیز در این نشست به تشریح تفاهم‌نامه‌ها، وظایف واحد‌های صنعتی و روال و رویه تأمین موارد درخواستی پرداخت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.