حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
شناسه : 38822

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه شورای قضایی استان، با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به اصفهان بیان کرد: با همکاری بسیار خوب نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم، نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مدنی، این سفر به انجام رسید. وی افزود: مصوبات ارزشمندی که در پایان این سفر […]

پ
پ

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در جلسه شورای قضایی استان، با اشاره به سفر رئیس قوه قضاییه به اصفهان بیان کرد: با همکاری بسیار خوب نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مردم، نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مدنی، این سفر به انجام رسید.

وی افزود: مصوبات ارزشمندی که در پایان این سفر توسط رئیس قوه قضاییه اعلام شد بسیار حائز اهمیت بوده و اجرایی شدن این مصوبات نیازمند پیگیری‌های مسئولان ذیربط در دادگستری استان و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان اصفهان است.

رئیس کل دادگستری اصفهان در ادامه از این استان به عنوان قطب گردشگری کشور نام برد و یاد‌آور شد: همه ساله در تعطیلات نوروز حجم بسیار زیادی از گردشگران و توریست اصفهان را به‌عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب می‌کنند و حضور این حجم از مسافر نیازمند ارائه خدمات و انجام برنامه ریزی و اعمال مدیریت ویژه‌ای است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: ستاد تسهیل سفر در استانداری تشکیل شده است و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان معاون حقوق عامه خود را مامور نظارت بر اجرایی شدن مصوبات این ستاد می‌کند و خود نیز بر حسن انجام برنامه‌ها توسط مدیران ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در جهت رعایت حقوق شهروندی نظارت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تمام نهاد‌هایی که لازم است در تعطیلات نوروز در صورت نیاز، به مسافران خدمت رسانی داشته باشند باید در کوتاه‌ترین زمان نیرو‌های کشیک خود را معرفی کنند تا مسافران در صورت نیاز به این ارگان‌ها و نهاد‌ها در کمترین زمان ممکن خدمت‌رسانی انجام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.