حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
شناسه : 38767

 اولین «جشنواره بازی‌های فکری زندانیان سراسر کشور» به طور همزمان طی ۱۵ روز از ۱۰ الی ۲۵ اسفندماه در تمام استان‌ها در دست برگزاری قرار گرفته است. در این رویداد فرهنگی و هنری بیش از ۱۰ بازی طراحی‌شده ایرانی ازجمله کریدور، ابلون، کابلت، ریورسی و … برای رقابت زندانیان تدارک دیده و طی آن برگزیدگان […]

پ
پ

 اولین «جشنواره بازی‌های فکری زندانیان سراسر کشور» به طور همزمان طی ۱۵ روز از ۱۰ الی ۲۵ اسفندماه در تمام استان‌ها در دست برگزاری قرار گرفته است.

در این رویداد فرهنگی و هنری بیش از ۱۰ بازی طراحی‌شده ایرانی ازجمله کریدور، ابلون، کابلت، ریورسی و … برای رقابت زندانیان تدارک دیده و طی آن برگزیدگان معرفی و هدایایی نیز به آنان تقدیم خواهد شد.

«جشنواری بازی‌های فکری زندانیان زندانیان سراسر کشور» به همت ستاد سازمان زندان‌ها و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فدراسیون ورزش‌های همگانی و شورای نظارت بر اسباب بازی‌ها برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.