حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
شناسه : 38754

سیدمحمد شفیعی از برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی و تخصصی فناوری اطلاعات و برنامه ریزی با حضور مدیران و کارشناسان این معاونت و برخی از مدیران سیستم واحد‌های قضایی در محل معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی خبر داد. معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران گفت: […]

پ
پ

سیدمحمد شفیعی از برگزاری اولین جلسه شورای مشورتی و تخصصی فناوری اطلاعات و برنامه ریزی با حضور مدیران و کارشناسان این معاونت و برخی از مدیران سیستم واحد‌های قضایی در محل معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران گفت: هدف از تشکیل این شورا بهره مندی از خرد جمعی در حوزه فناوری است.

شفیعی گفت: بانگاه تحولی به حوزه فناوری اطلاعات و برنامه ریزی در نظر داریم تا نسبت به آموزش‌های تخصصی و افزایش مهارت‌های افزاری، در جهت کادر سازی و تهیه اطلس جامعی از نیازمندی‌ها اقدام نماییم و با برنامه‌ای مناسب نسبت به رفع موانع و کاهش مشکلات به صورت متوازن در سطح استان گام‌های موثری برداریم.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران بیان کرد: کشف استعداد‌ها و بهره مندی از آن، هدایت فرآیند‌ها و بهره گیری از افکار و اندیشه جدید، زمینه سازی جهت بهره گیری از ایده‌های نوآورانه و خلاق، در سطح استان تهران از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

وی گفت: ایجاد فرهنگ مشارکت و تقویت احساس مسئولیت برای ارتقای کیفی امور محوله برای تسریع در دستیابی به اهداف پیش بینی شده در برنامه‌های اجرایی سند تحول و تعالی یک ضرورت است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.