حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
شناسه : 38722

 با توجه به اهمیت ایجاد صلح و سازش و تاکید آیات قرآنی و همچنین روایات ائمه معصومین (ع) بر این امر مهم ریاست دستگاه قضا نیز در چند سال اخیر برتعیین تکلیف پرونده‌های قصاص نفس تاکید کرده است.  بر همین اساس علاوه بر تلاش شورا‌های حل اختلاف بر اصلاح ذات البین و ایجاد سازش در […]

پ
پ

 با توجه به اهمیت ایجاد صلح و سازش و تاکید آیات قرآنی و همچنین روایات ائمه معصومین (ع) بر این امر مهم ریاست دستگاه قضا نیز در چند سال اخیر برتعیین تکلیف پرونده‌های قصاص نفس تاکید کرده است.

 بر همین اساس علاوه بر تلاش شورا‌های حل اختلاف بر اصلاح ذات البین و ایجاد سازش در سال‌های اخیر سایر مراجع قضایی نیز برای تحقق ایجاد سازش بین طرفین دعوی گام‌های موثری بر داشته‌اند.

در همین راستا باهمت دادسرای جنایی تهران جلسه ایجاد سازش و جلب رضایت از ۹ خانواده اولیای دم با حضور محمد شهریاری معاون دادستان و رئیس دادسرای جنایی تهران و تعدادی از صلح یاران محلی و اولیای دم، محکومان و خانوده‌های آنان امروز (۱۵ اسفند) برگزار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.