حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۴
شناسه : 38715

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان هجدهمین سفر استانی خود وارد استان اصفهان شد و در بدو ورود طی سخنانی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: خداوند را سپاسگزاریم که در آستانه میلاد باسعادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) به استان اصفهان سفر کرده‌ایم که در ایام دفاع مقدس، فقط […]

پ
پ

 به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان هجدهمین سفر استانی خود وارد استان اصفهان شد و در بدو ورود طی سخنانی در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: خداوند را سپاسگزاریم که در آستانه میلاد باسعادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) به استان اصفهان سفر کرده‌ایم که در ایام دفاع مقدس، فقط در یک روز ۳۰۰ شهید گلگون‌کفن در آن تشییع شده است. 

وی بیان داشت: امیدواریم در جریان این سفر بتوانیم قدم‌هایی در راستای رفع مشکلات استان اصفهان از لحاظ حقوقی و قضایی برداریم و به مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور این استان خدمت کنیم. 

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: استان اصفهان دارای ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضایی است که این مراکز و مراجع قضایی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضایی و اداری هستند؛ بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت‌گرفته تا شهریور و مهر سال آتی، نه در حد نیاز اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تزریق خواهیم کرد. 

رئیس قوه قضاییه افزود: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان‌ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آنها انجام دهیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای اظهار داشت: اینچنین به نظر می‌رسد که استان اصفهان در زمره استان‌های برخوردار کشور است اما آنگونه که شایسته مردم اصفهان است، هنوز نتوانسته‌ایم به این مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور خدمت کنیم. 

رئیس عدلیه با اشاره به اعزام هیأت‌های قضایی به شهرستا‌ن‌ها و مناطق مختلف استان اصفهان و‌ دیدارهای مردمی چهره‌به‌چهره و بدون واسطه مقامات قضایی، اظهار داشت: در جریان سفر امروز، تلاش خواهیم کرد در راستای رفع آن مقدار از مسائل و مشکلات استان اصفهان که مستقیما مربوط به قوه قضاییه می‌شود، گام برداریم و‌سایر مسائل و مشکلات این استان را نیز به قوای دیگر منتقل کرده و‌ در تعامل با آنها در جهت رفع این قبیل از مسائل و مشکلات اقدام کنیم. 

شایان ذکر است «نازنین‌زهرا و علی مرادی» فرزندان شهید مدافع حرم «حمیدرضا مرادی» در بدو ورود حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان اصفهان، به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و عموم مردم این استان، مقدم رئیس قوه قضاییه به دیار نصف جهان را گرامی داشت. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.