حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
شناسه : 38638

ساختمان جدید دادگاه بخش عمومی دلوار استان بوشهر به متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه اففتتاح شد. مهدی مهرانگیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج)، توسعه زیرساخت‌های قضایی در خصوص […]

پ
پ

ساختمان جدید دادگاه بخش عمومی دلوار استان بوشهر به متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیئت همراه اففتتاح شد.

مهدی مهرانگیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و امام زمان (عج)، توسعه زیرساخت‌های قضایی در خصوص دسترسی بهتر و آسان مردم به خدمات قضایی را مهم دانست و گفت: از تمامی کسانی که در جهت احداث این ساختمان تلاش کرده و پیگیری‌های لازم را در راستای عملیاتی شدن آن داشته اند و به خصوص از خانواده خیر شهید جمادی که زمین این ساختمان را با موقعیت و وضعیتی مناسب به دادگاه بخش دلوار اهدا کرده اند، قدر دانی می‌کنم.

وی افزود: ساختمان قدیم این دادگاه در شان مردم این بخش که به دیار رئیسعلی دلواری معروف است نبود و به همین منظور تصمیم به احداث این ساختمان گرفته شد تا امروز مردم بتوانند به نحو بهتر از امورات قضایی این دادگاه برخوردار شوند.

مهرانگیز گفت: محیط فیزیکی مناسب مراجع قضایی از جمله دارا بودن ساختمان مناسب جهت مراجعه و دسترسی بهتر حق مردم و ارباب رجوع است و باید رعایت شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با باین اینکه این ساختمان را متعلق به مردم است، گفت: این ساختمان قضایی با متراژ ۳ هزار و ۹۰۰ مترمربع و زیربنای ساختمان در حدود ۷۵۰ مترمربع احداث شده است.

وی در ادامه به نسبت رسیدگی پرونده‌ها در این بخش اشاره کرد و گفت: با توجه به وضعیت موجود یک دادرس به این دادگاه اضافه می‌شود.

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان بوشهر همزمان  با شروع به کار ساختمان جدید دادگاه بخش دلوار

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همزمان با افتتاح ساختمان جدید دادگاه بخش دلوار ضمن دیدار مستقیم با تعدادی از مراجعین و استماع مسائل و مشکلات آنها دستورات مقتضی صادر کرد.

مهرانگیزهمچنین به تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تاکیدکرد و گفت : در تمامی حوزه های قضایی استان بوشهردیدارها به صورت هفتگی برقرار است و مردم می‌توانند به این حوزه ها مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.