حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
شناسه : 38489

حیدر آسیابی در بازدید ازحوزه‌های قضایی گالیکش و مینودشت، علاوه بر دیدار با کارکنان این حوزه‌ها، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و نحوه پاسخگویی به مراجعان در این شهرستان‌ها را بررسی کرد. رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در این سرکشی‌ها روند پیشرفت حوزه‌ها در ارتقا شعب نسبت به دوره قبلی بازرسی، بررسی می‌شود. وی ادامه […]

پ
پ

حیدر آسیابی در بازدید ازحوزه‌های قضایی گالیکش و مینودشت، علاوه بر دیدار با کارکنان این حوزه‌ها، آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌ها و نحوه پاسخگویی به مراجعان در این شهرستان‌ها را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در این سرکشی‌ها روند پیشرفت حوزه‌ها در ارتقا شعب نسبت به دوره قبلی بازرسی، بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بررسی‌ها حکایت از رضایت ۷۰ درصدی مراجعان به مراجع قضایی استان دارد و شاهد تحولات خوبی در زمینه افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مراجعان و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان همچنین به اتفاق دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی استان از تعدادی از واحد‌های تولیدی مینودشت و گالیکش بازدید کردند.

 آسیابی گفت: بیشترین مشکل تولیدکنندگان در این بازدید مربوط به تسهیلات سرمایه در گردش و نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی بود.

وی با تاکید بر این که نگهداشت بخشی از تسهیلات اعطایی به عنوان سپرده بر خلاف قوانین بانک مرکزی است افزود: با بانک‌های متخلف برخورد می‌شود.

آسیابی ادامه داد: مشکلات طرح شده از سوی تولیدکنندگان را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

 در این بازدید‌ها، دادستان مرکز استان و هیئتی از معاونان رئیس کل دادگستری و روسا و دادستان‌های این شهرستان‌ها نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.