حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
شناسه : 38446

 میز خدمت مسئولان قضایی در مسجد جامع دوزین مینودشت برگزار شد و نزدیک به ۲۰۰ نفر از اهالی، درباره پرونده‌های قضایی خود و مشکلات منطقه با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان دیدار کردند. رئیس کل دادگستری در جمع مردم دوزین درباره خواسته اهالی مبنی بر استقرار دادگاه در این منطقه گفت: در صورت […]

پ
پ

 میز خدمت مسئولان قضایی در مسجد جامع دوزین مینودشت برگزار شد و نزدیک به ۲۰۰ نفر از اهالی، درباره پرونده‌های قضایی خود و مشکلات منطقه با رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری در جمع مردم دوزین درباره خواسته اهالی مبنی بر استقرار دادگاه در این منطقه گفت: در صورت فراهم بودن شرایط، یک شعبه دادگاه در بخش دوزین مستقر خواهد شد.

حیدر آسیابی با تاکید بر تلاش برای دسترسی راحت‌تر مردم به خدمات قضایی افزود: در حال حاضر یک شعبه شورای حل اختلاف در این‌منطقه برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات مردم مستقر است.

وی گفت: پرونده حقوق عامه این منطقه هم در دادگستری استان تشکیل و مشکلات مطرح شده از ناحیه مردم منطقه پیگیری خواهد شد.

 مسئولان عالی قضایی استان را فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان مینودشت در این نشست با مردم، همراهی کردند.

بخش کوهسارات با مرکزیت دوزین با حدود هفده هزار نفر جمعیت در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر مینودشت قرار دارد و به دلیل مسیر کوهستانی و سخت گُذر آن، تردد اهالی به ویژه در فصول سرد سال با سختی انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.