حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
شناسه : 38457

محمد جعفر عبدالهی با توجه به ایام پایانی سال جاری و جلوگیری از افزایش بی رویه‌ قیمت کالا‌های اساسی و اهمیت نظارت و بازرسی بر اصناف، از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان دیدار کرد تا اهتمام بیشتری در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم داشته باشند.  رئیس کل دادگستری استان سمنان  ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد […]

پ
پ

محمد جعفر عبدالهی با توجه به ایام پایانی سال جاری و جلوگیری از افزایش بی رویه‌ قیمت کالا‌های اساسی و اهمیت نظارت و بازرسی بر اصناف، از رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان دیدار کرد تا اهتمام بیشتری در راستای رفع دغدغه‌های معیشتی مردم داشته باشند.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان  ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی را صرفاً ملاک عمل ندانسته و پاسخگویی به حوائج مردم را حائز اهمیت تلقی کرد و افزود: مدیریت گروه‌های نظارت و بازرسی بر اصناف به شیوه‌ای انجام که نتیجه آن ایجاد ثبات و امنیت در بازار و منتهی به آرامش خاطر شهروندان شود.

عبدالهی ادامه داد: رسالت ناظران بر بازار در زمان کنونی، از اهمیت و تأثیر بیشتری برخوردار است و حضور همکاران سازمان تعزیرات حکومتی می‌بایست بیش از گذشته جلوه و نمای بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: متاسفانه نرخ کالا و خدمات در سمنان در مقایسه با سایر شهر‌ها بالاتر است، این امر نیازمند بررسی و جهات آن باید برای مردم تشریح و در صورت عدم دلایل توجیهی قاطعانه برخورد شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه به جدیت در جلوگیری از کمبود برخی از کالا‌ها و عرضه قیمت نامتعارف برخی از مواد غذایی اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان بدنبال کار ثمربخش است، تا در نتیجه‌ آن آرامش را جامعه به ارمغان آورده و با جدیت و قاطعیت با اشخاصی که امنیت روانی و آرامش مردم را خدشه دار می‌کنند برخورد قانونی خواهد داشت.

در این جلسه، طیبی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان سمنان و برخی از معاونین وی به بیان اقدامات و عملکرد سالانه و فصلی آن سازمان شبه قضایی در سال جاری پرداختند و رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز از دغدغه مندی بعمل آمده در انجام صحیح فعالیت‌های عنوان شده قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.