حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
شناسه : 38462

در ادامه سفر‌های استانی و در سفر هفدهم رئیس و معاونین دستگاه قضا به استان مرکزی، دقایقی قبل دادستان کل کشور وارد شهر ساوه شد و ضمن حضور در گلزار شهدا، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد. دیدار‌های مردمی، نشست با کارکنان دادگستری، شرکت در شورای اداری و بازدید از صنایع از برنامه‌های […]

پ
پ

در ادامه سفر‌های استانی و در سفر هفدهم رئیس و معاونین دستگاه قضا به استان مرکزی، دقایقی قبل دادستان کل کشور وارد شهر ساوه شد و ضمن حضور در گلزار شهدا، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار‌های مردمی، نشست با کارکنان دادگستری، شرکت در شورای اداری و بازدید از صنایع از برنامه‌های حجت الاسلام منتظری در سفر به ساوه است.

دادستان کل کشور، در دادسرای عمومی و انقلاب ساوه به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.