حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
شناسه : 38465

 غلامعلی محمدی صبح امروز و در آغاز سفر به استان مرکزی، به شهرستان تفرش عزیمت و در گلزار شهدا حضور یافت و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه مقام و منزلت شهدای گرانقدر را گرامی داشت. رئیس سازمان زندان‌ها همچنین در آغاز برنامه کاری خود در منزل خانواده شهید حسن غفاری نیز حضور یافت. […]

پ
پ

 غلامعلی محمدی صبح امروز و در آغاز سفر به استان مرکزی، به شهرستان تفرش عزیمت و در گلزار شهدا حضور یافت و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه مقام و منزلت شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین در آغاز برنامه کاری خود در منزل خانواده شهید حسن غفاری نیز حضور یافت.

وی در حضور مادر این شهید معزز گفت: ما نیازمند دعای شما خانواده محترم و عزیز شهدا هستیم. با این روحیه بالایی که از شما می‌بینیم شما برای همه ما الگو هستید.

محمدی با تأکید براینکه خانواده شهدا افتخار کشور هستند، افزود: این چنین مادران شهیدی که روحیه بالا و دغدغه مشکلات مردم و شهر را دارند به واقع مصداق اهالی بافرهنگ شهر تفرش هستند.

در این دیدار علاوه بر رئیس سازمان زندان‌ها، مسئولین شهرستان تفرش همچون امام جمعه، فرماندارو شهردار نیز حضور داشتند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.