حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 38378

حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری در تشریح اقدامات و عملکرد مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین، گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۵۳ درصد از پرونده‌های قابل سازش ورودی به شورای حل اختلاف استان با تلاش همکاران قضایی و اداری منجر به مصالحه شد، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری در تشریح اقدامات و عملکرد مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین، گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاری ۵۳ درصد از پرونده‌های قابل سازش ورودی به شورای حل اختلاف استان با تلاش همکاران قضایی و اداری منجر به مصالحه شد، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

وی در خصوص پرونده‌های معوق نیز بیان کرد: در سال گذشته ۶۰ فقره پرونده قضایی معوق در شعب شورای حل اختلاف در جریان بود که به قید فوریت مورد رسیدگی قرار گرفت و به ۱۱ فقره کاهش یافت و تعیین تکلیف سایرموارد نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری ۲۲۴ نفر از زندانیان شعب اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف استان با تلاش همکاران در راستای صلح و سازش از زندان آزاد شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری یادآوری کرد: در ساماندهی شعب اجرای احکام شورای حل اختلاف نیز حدود ۱۰ هزار پرونده مختومه موقت پالایش و به بایگانی راکد ارسال شد.

وی ادامه داد: آموزش همکاران شورای حل اختلاف همیشه مورد تاکید و توجه بوده و برهمین اساس از ابتدای سال ۱۸۰ دوره آموزشی در قالب کلاسی و کارگاهی در شعب به میزان حدود ۴ هزار نفر ساعت انجام شده است، که این موضوع نیز نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجه داشته است و همچنین ۴ دوره آموزشی ویژه صلح یاران، مشاوران املاک و نمایشگاه داران خودرو به میزان حدود ۳ هزار نفر ساعت برگزار شده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین همچنین تاکیدکرد: با توجه پرونده‌های مربوط به اتباع بیگانه و به مناسبت دهه مبارک فجر، شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های قضایی اتباع کشور افغانستان در شهر اقبالیه نیز راه اندازی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.