حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
شناسه : 38402

 ناصر عتباتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ یک فقره قتل توسط تبعه کشور خارجی در شهرستان خوی رخ داد که در ادامه پس از انجام اقدامات قضایی در دادگاه کیفری ۱ شهرستان خوی، برای متهم این پرونده حکم قصاص نفس، صادر شد. رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با تایید دیوان عالی کشور، […]

پ
پ

 ناصر عتباتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ یک فقره قتل توسط تبعه کشور خارجی در شهرستان خوی رخ داد که در ادامه پس از انجام اقدامات قضایی در دادگاه کیفری ۱ شهرستان خوی، برای متهم این پرونده حکم قصاص نفس، صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: با تایید دیوان عالی کشور، حکم صادر شده در آستانه اجرا بود که به منظور اصلاح ذات البین و در راستای اجرای سنت حسنه گذشت و سازش، با تلاش‌های دادستانی و اعضای شورای حل اختلاف شعبه مستقر در زندان مرکزی شهرستان خوی، اولیای دم رضایت منجز و قطعی خویش را نسبت به متهم اعلام و با گذشتشان، وی از اجرای حکم قصاص رهایی یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.