حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شناسه : 38328

غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در رابطه با آزادی زندانیان واجد شرایط با استفاده از ارفاقات قانونی و تسهیلات قضایی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های قوه قضاییه در دوران تعالی کاهش جمعیت کیفری است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در ۹ ماهه نخست سال‌جاری تعداد ۲ هزار و 65 نفر […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استان یزد در رابطه با آزادی زندانیان واجد شرایط با استفاده از ارفاقات قانونی و تسهیلات قضایی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های قوه قضاییه در دوران تعالی کاهش جمعیت کیفری است، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در ۹ ماهه نخست سال‌جاری تعداد ۲ هزار و 65 نفر از مددجویان استان با استفاده از ارفاقات قانونی یا تسهیلات قضایی از زندان آزاد شده‌‎اند.

وی افزود: این تعداد از محکومان استان یزد با استفاده از ارفاقات قانونی و یا تسهیلات قضایی از قبیل « آزادی مشروط، تعلیق در اجرای مجازات و…» از نعمت آزادی برخوردار شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: از زندانیان آزاد شده در نتیجه اعمال ارفاقات قانونی و تسهیلات قضایی در سراسر استان انتظار می‌رود که اعطای این امتیازات قانونی را ارزشمند تلقی کرده و در مسیر درست زندگی حرکت کنند.

دهشیری تاکید کرد: به هیچ عنوان اعمال امتیازات قانونی برای مجرمانی که امنیت جامعه را خدشه‌دار می‌کنند نخواهد بود بلکه برخورد قانونی و قاطعانه با آنان صورت خواهد پذیرفت.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا ادامه این روند موجب کاهش جمعیت کیفری و گشوده شدن گره‌های زندگی خانواده‌هایی شود که منتظر آزادی و بازگشت سرپرست یا فرزندان خود هستند و این افراد نیز زندگی سالمی را در پیش گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.