حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
شناسه : 38333

علی شعبانی  در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در جهت تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وگمرک استان، با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهارکرد: دادگستری استان قزوین در 9 ماهه […]

پ
پ

علی شعبانی  در تشریح اقدامات دادگستری استان قزوین در جهت تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی وگمرک استان، با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، اظهارکرد: دادگستری استان قزوین در 9 ماهه سال‌جاری به تعدادی از پرونده سازمان اموال تملیکی رسیدگی کرده است.


رئیس کل دادگستری استان قزوین، افزود: بر همین اساس و درهمین بازه زمانی کالاهای مربوط به این تعداد پرونده موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان، با ازرش 122 میلیارد ریال با اقداماتی از جمله « فروش، استرداد، واگذاری، اعاده و انهدام » تعیین تکلیف شده‌اند.

وی با بیان اینکه در 9 ماهه سال‌جاری بازدیدهای مستمری توسط رئیس و مسئولان دادگستری استان قزوین از انبارهای اموال تملیکی استان صورت گرفته است، افزود: در نتیجه این بازدیدها و اقدامات مذکور در کمتر از یک سال گذشته 2 هزار و 44 ردیف کالا موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شده‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.