حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
شناسه : 38337

با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج، تصویر سه متهم که با اتهام «سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج» در بازداشت پلیس آگاهی کرج هستند برای شناسایی شکات منتشر شد. در دستور قضایی مهدی سبزواری نژاد دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرج […]

پ
پ

با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج، تصویر سه متهم که با اتهام «سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج» در بازداشت پلیس آگاهی کرج هستند برای شناسایی شکات منتشر شد.

در دستور قضایی مهدی سبزواری نژاد دادیار شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب کرج آمده است:

«سید سعید قاسمی، شاهو گنجعلی، پوریا جعفری بیاتی به موجب پرونده مطروحه در شعبه ۱۵ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ کرج، متهم هستند به سرقت مستوجب تعزیر از داخل خودرو‌ها در سطح شهرستان کرج؛ این افراد اموال با ارزش از جمله ضبط، ساعت و وسایل قیمتی شکات را می‌ربوده‌اند؛ با توجه به مراتب فوق، امکان داشته که متهمین با همین شیوه، جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده اند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت ننموده باشند یا شکایت آنان به نتیجه نرسیده باشد؛ بدین وسیله اعلام می‌شود کلیه افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند پس از شناسایی آنها، با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان کرج یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه کرج، اقدام به طرح شکایت نمایند».

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.