حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
شناسه : 38254

مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در مراسم گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان با تأکید بر اینکه نقش ما در زندان‌ها حمایتی است، گفت: برای توسعه ابعاد مختلف اشتغال در زندان‌ها لازم است سایر مسئولین کشور همکاری کنند و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم. وی ادامه داد: ما در حوزه اشتغال زندانیان بواقع اقدامات […]

پ
پ

مطهرنژاد مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور در مراسم گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان با تأکید بر اینکه نقش ما در زندان‌ها حمایتی است، گفت: برای توسعه ابعاد مختلف اشتغال در زندان‌ها لازم است سایر مسئولین کشور همکاری کنند و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در حوزه اشتغال زندانیان بواقع اقدامات بسیار خوبی ترتیب داده‌ایم اما متأسفانه هنوز نتوانسته‌ایم آن را اعلام و جلوه بیرونی دهیم.

مطهرنژاد با اشاره به اهداف توسعه اشتغال درمیان زندانیان و مراکز اصلاحی و تربیتی گفت: اگر به سمت تولید در زندان‌ها می‌رویم بخاطر این است تا اول زندانی از این رخداد خوشایند برخوردار شود و بعد هم شاهد بسط اشتغال در زندان باشیم و در عین حال شاهد آزادی زندانیان باشیم.

به گفته وی؛ نه‌تنها رشد آمار زندانیان شاغل بلکه کیفیت محصولات برای ما مهم است تا آمار اشتغال به کار زندانیان با پرداخت حقوق و دستمزد مناسب را رشد دهیم. ما بالغ ۵۷ میلیارد تومان پرداختی به زندانیان داشته‌ایم که رقم قابل توجهی است. بنابراین عامه مردم باید بدانند چه اتفاقات خوبی در زندان‌ها رخ می‌دهد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با بیان اینکه تلاش برای رشد اشتغال نشسته زندانیان ادامه دارد، گفت: ما می‌توانیم به این دسته از زندانیان سفارش محصول بدهیم و به آنان بگوییم که چه چیزی تولید کنند تا در سطح جامعه کسب درآمد نمایند. تلاش خواهیم کرد که فروشگاه‌های بیرونی فروش محصولات زندانیان را همچنان ارتقا دهیم.

وی همچنین اضافه کرد: اشتغال در زندان برای زندانی گرفته تا خانواده و جامعه منفعت دارد. کار ما از خیلی دستگاه‌های دیگر مهمتر و سزاوار تقدیرتر است چرا که کاهش آسیب‌ها را به دنبال دارد. ضمن آنکه به دنبال اعتمادسازی به زندانیان شاغل در سطح جامعه هستیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.