حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
شناسه : 38259

گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان کشور صبح امروز، سوم اسفندماه با حضور جمعی از مسئولین دستگاه قضا و همچنین مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها با محوریت بررسی دستاوردها و نتایج طرح توسعه حداکثری حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان سراسر کشور آغاز بکار کرد. در ابتدای این مراسم رئیس سازمان زندان‌ها گفت: توسعه کم کیفی و […]

پ
پ

گردهمایی هم‌افزایی توسعه اشتغال زندانیان کشور صبح امروز، سوم اسفندماه با حضور جمعی از مسئولین دستگاه قضا و همچنین مدیران ستادی و استانی سازمان زندان‌ها با محوریت بررسی دستاوردها و نتایج طرح توسعه حداکثری حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان سراسر کشور آغاز بکار کرد.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان زندان‌ها گفت: توسعه کم کیفی و اشتغال جزء برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌هاست چرا که ما حرفه آموزی و اشتغال زایی را بهترین بستر برای اجرای مهمترین مأموریت سازمان یعنی اصلاح و تربیت و بازسازگاری زندانیان می‌دانیم.

 غلامعلی محمدی ادامه داد: ما کمترین تخلفات را در بندهای کارگری زندان‌ها داریم که این حکایت از سودمندی اشتغال‌زایی برای زندانی دارد. بنابراین توسعه اشتغالزایی موجب کاهش تخلفات و آسیبهای درون زندان و البته عمومیت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به توسعه آمار کمی اشتغال در زندان‌ها نیز توضیح داد: از ابتدای سال هدفگذاری کردیم که تا پایان شهریور ۳۰ درصد و تا پایان سال به ۵۰ درصد اشتغال برسیم. براساس گزارشات تا پایان شهریور به ۲۸ درصد و تا پایان بهمن به بالای ۴۸ درصد اشتغال در زندانها رسیده‌ایم. امیدوارم با عزم جدی و اراده راسخ تا پایان سال به هدفگذاری خود برسیم.

رئیس سازمان زندان ها تأکید داشت: اقدامات بسیار قابل توجهی در این رابطه صورت گرفته ازجمله پرداخت حقوق و دستمزد زندانیان که رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد و موجبات رغبت زندانیان به امر اشتغال را درپی داشته است.

وی با اعلام اینکه باید به سقف تسهیلات اعطایی مصوب مجلس هم برسیم افزود: ما همچنان اشتغال را جز اولویت‌های سازمان می دانیم و با توجه به تأکیدات بسیار رهبر معظم انقلاب به این امر تأکید جدی خواهیم داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.