حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
شناسه : 38250

 مهدی مهرانگیز در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از اقدامات مدیرکل تعزیرات استان بوشهر و همکاران وی جهت تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار پرونده رسوبی این حوزه تشکر کرد و گفت : در این نشست به مسایل و مشکلات دیگر پرونده ها و کالاها پرداخته شد و موارد ذیل جهت اقدام […]

پ
پ

 مهدی مهرانگیز در نشست با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از اقدامات مدیرکل تعزیرات استان بوشهر و همکاران وی جهت تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار پرونده رسوبی این حوزه تشکر کرد و گفت : در این نشست به مسایل و مشکلات دیگر پرونده ها و کالاها پرداخته شد و موارد ذیل جهت اقدام مصوب شد.

– حداکثر ظرف مهلت ۳ ماه، تعزیرات حکومتی ضمن بازدید میدانی از انبارهای اموال تملیکی نسبت به تعیین تکلیف سایر پرونده‌ها در کل استان اقدام و نتیجه را به دادگستری کل استان اعلام کند.

-چنانچه اموالی در معرض فساد، خرابی یا تغییرات کمی و کیفی باشند، حسب تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستور فروش این اموال و کالا ها صادر شود.

-چنانچه پرونده با قرار عدم صلاحیت از تعزیرات به دادسرا یا بعکس ارسال شود حداکثر ظرف مهلت یک ماه اصل پرونده را به مرجع ذیربط ارسال کنند تا تعیین تکلیف شود.

– تعیین تکلیف پرونده ها ضمن سرعت با رعایت دقت لازم رسیدگی ها انجام شود

-همچنین تعزیرات حکومتی استان بوشهرضمن همکاری با دادستان مرکزاستان و اموال تملیکی مشکلات مربوط به تعیین تکلیف تمامی کالاها و اموال را حل و فصل کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.