حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
شناسه : 38202

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری شامگاه دوشنبه(یکم اسفند) در بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جلسه شورای عالی سران سه قوه مطرح شده و در دولت قبل نیز مطرح بوده اما به نتیجه نرسیده است اما در دولت جدید به صورت جدی پیگیری شد، مصوبه مولدسازی است. […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری شامگاه دوشنبه(یکم اسفند) در بیستمین جشنواره تولید ملی- افتخار ملی اظهار کرد: یکی از مسائلی که در جلسه شورای عالی سران سه قوه مطرح شده و در دولت قبل نیز مطرح بوده اما به نتیجه نرسیده است اما در دولت جدید به صورت جدی پیگیری شد، مصوبه مولدسازی است.

وی تصریح کرد: با ابلاغ این مصوبه در فضای رسانه‌ها، محافل و جلسات مختلف شاهد نقدهای زیادی بودیم که نقدهای سازنده در این راستا قابل پذیرش است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه مولدسازی موضوع بسیار مهمی برای کشور است، عنوان کرد: اگر همه دست اندرکاران به صورت حساب شده، منطقی و عاقلانه در این‌باره ورود کنند، این مصوبه در رشد اقتصادی و رفع مشکلات در این حوزه موثر خواهد بود. پیش‌نویس آیین‌نامه مربوطه اشکالاتی داشته که منجر به بازگشت آن به هیئت مذکور شده که امیدواریم در اولین فرصت شاهد رفع ایرادات مذکور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه بر اساس مصوبه مولدسازی، یک‌سری سرمایه های منجمد دولت به سرمایه‌های در جریان تبدیل می‌شود، گفت: اجرای این مصوبه در رفع مشکلات دولت، ایجاد اشتغال و ارتقای تولید موثرخواهد بود.

وی گفت: از همه فعالانی که می‌توانند در این زمینه به دولت کمک کنند، دعوت می کنیم تا برای رفع مشکلات قدم پیش گذشته و همکاری کنند.دادستانی کل و دادستان های کل کشور آمادگی دارند تا هر صاحب صنعت، تولید کننده یا اشتغال آفرینی که در حوزه کاری خود با مشکلاتی مواجه است را کمک رسانی کنند تا مشکلات با سرعت بیشتری حل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه هر کارآفرینی که به دادستانی حوزه قضایی خود در شهرستان مراجعه کرده و با پاسخ منفی مواجه شده حتماً به ما مراجعه کند، افزود: حرکت در جهت رفع موانع و مشکلات را وظیفه ملی می دانیم.

وی با بیان اینکه در زمینه صیانت از حقوق عامه نیز گام‌های خوبی در دادستانی کل برداشته شده است، تصریح کرد: طبق اطلاعات ما محدودیت هایی از سوی برخی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز در مسیر تولید ایجاد می شود که باید برطرف شود تا در عرصه تولید مشکلی ایجاد نشود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه سیاست قطعی دولت رفع موانع تولید است، گفت تلاش های زیادی در این زمینه انجام می‌شود اما بهتر از اینها نیز می‌توان کار کرد؛ امروزه اقتصاد یک مسئله محوری در کشور است و هر کسی که می‌خواهد خدمتی به کشور کند باید در این راستا حرکت کند.

وی تاکید کرد: با همکاری وزارتخانه هایی همچون صمت، کشاورزی و دستگاه قضا، باید واحدهای تولیدی غیر فعال شناسایی و راهکارهایی برای رفع موانع فعالیت آنها اندیشیده شود که دادستانی کل کشور در این راستا آمادگی کامل دارد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی نیازمند جهش تولید است، افزود: با رونق و جهش تولید شاخص های اقتصادی نیز بهبود خواهد یافت. از زمان مطرح شدن موضوع اقتصاد مقاومتی، رهبر معظم انقلاب، شورای عالی اقتصاد را تشکیل دادند و از هر سه قوه به طور جدی خواستند تا به تولید و رفع موانع کمک کنند.

وی گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت در بخش تولید و رفع موانع بر عهده دادستانی کل کشور گذاشته شد که در چند سال گذشته اقدامات جدی در دادستانی کل کشور در حمایت از تولید انجام شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.