حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
شناسه : 38195

 جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در گردهمایی فعالان تولیدی و صنعتی استان با حضور مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد گفت : توجه خاص مجموعه قضایی استان خراسان رضوی به تولید و صنعت ویژه است و این استان به لحاظ اماری، عملکرد خوبی در این حوزه دارد. وی افزود : اقدامات مهمی که مسئولان […]

پ
پ

 جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در گردهمایی فعالان تولیدی و صنعتی استان با حضور مسئولان قضایی خراسان رضوی در مشهد گفت : توجه خاص مجموعه قضایی استان خراسان رضوی به تولید و صنعت ویژه است و این استان به لحاظ اماری، عملکرد خوبی در این حوزه دارد.

وی افزود : اقدامات مهمی که مسئولان قضایی این استان در حوزه تولید و صنعت انجام داده اند موجب جلوگیری از تعطیلی بسیاری از کارخانجات و واحدهای تولیدی شده و این امر محقق نشده جز با اعتقاد قلبی مسئولان قضایی این استان به کاری که انجام داده اند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر رفع موانع تولید به صورت علمی و تخصصی گفت : تشکیل هیئت های اندیشه ورز ایده بسیار خوبی است که می توان آن را به کل کشور تسری داد تا سایر استان ها بتوانند بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی خود را با این روش مرتفع کنند.

جمادی ضمن استماع سخنان تولیدکنندگان و کارآفرینان در پایان خاطرنشان کرد : ما در دادستانی کل کشور آماده رسیدگی تخصصی به مشکلات فعالان اقتصادی هستیم و تمامی توان خود را جهت حل مشکلات عرصه تولید و صنعت به کار میگیریم.

همچنین سید امیر مرتضوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم از بسیج بخش های مختلف مجموعه قضایی استان در کمک به حل مشکلات تولید و صنعت خبر داد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در گردهمایی فعالان صنعتی و تولیدی با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور گفت : در راستای اجرای دستورالعمل های اقتصاد مقاومتی، دادگستری استان در تعامل با فعالان حوزه تولید، صنعت و کارافرینی اقدامات موثری را در رفع مشکلات تولیدکنندگان به ثمر رسانده است.

وی افزود : رویکرد ما در مجموعه قضایی استان استفاده از نظرات خود تولیدکنندگان و فعالان و نخبگان حوزه صنعت و کارافرینی است و به همین جهت امروز در سطح استان خراسان رضوی شاهد رفع موانع بسیاری در حوزه اقتصاد هستیم.

معاون اجتماعی دادگستری خراسان رضوی اضافه کرد : در همین زمینه طی ۹ماه در سال ۱۴۰۱، از بیش از ۴۲۰ واحد تولیدی در سطح استان رفع مشکل شده است.

سیدامیر مرتضوی اضافه کرد : در همین راستا از ابتدای سال ۱۴۰۰، به جهت تعامل مستمر با تولیدکنندگان و فعالان صنعتی ۲۷ هیئت اندیشه ورز تشکیل شده است که بحث آسیب شناسی واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.