حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۱
شناسه : 38188

سومین مرحله از اجرای طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیک قضایی رایگان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خوزستان، در بخش غیزانیه بزرگ از توابع شهرستان اهواز به اجرا درآمد. این طرح، با همکاری یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در محل مسجد صاحب الزمان (عج)، برگزار و خدمات رایگان از جمله ثبت‌نام در […]

پ
پ

سومین مرحله از اجرای طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیک قضایی رایگان به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خوزستان، در بخش غیزانیه بزرگ از توابع شهرستان اهواز به اجرا درآمد.

این طرح، با همکاری یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در محل مسجد صاحب الزمان (عج)، برگزار و خدمات رایگان از جمله ثبت‌نام در سامانه ثنا، پیگیری و اطلاع‌رسانی پرونده و ثبت لوایح به مراجعه‌کنندگان ارائه شد.

این طرح که پیش از این در مناطق کوی سیاحی و عین ۲ برگزار شد، چهارشنبه سوم اسفندماه در روستای ابوالفارس شهرستان رامهرمز اجرا خواهد شد.

همچنین مردم این منطقه می‌توانند از ساعت ۹ صبح چهارشنبه سوم اسفندماه با حضور در کتابخانه شهرک شهید ریگانی، این خدمات را به صورت رایگان دریافت کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.