حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۴۸
شناسه : 38135

 حسین رجبی با اعلام خبر تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتور سیلکت موجود در پارکینگ‌های استان قزوین، اظهارکرد: طی بازدید بعمل آمده از پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی استان؛ رسوب موتور سیکلت ها، روند فرسایشی آنها و عدم پیگیری از سوی مالکین یکی از مشکلات و معضلات این مراجع محسوب می شد. وی افزود: در […]

پ
پ

 حسین رجبی با اعلام خبر تعیین تکلیف ۱۱ هزار دستگاه موتور سیلکت موجود در پارکینگ‌های استان قزوین، اظهارکرد: طی بازدید بعمل آمده از پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی استان؛ رسوب موتور سیکلت ها، روند فرسایشی آنها و عدم پیگیری از سوی مالکین یکی از مشکلات و معضلات این مراجع محسوب می شد.

وی افزود: در همین راستا و با هدف احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم «کارگروه ساماندهی پارکینگ های وسایل نقلیه توقیفی» در دادسرای مرکز استان تشکیل و با صدور مصوبات مقتضی وضعیت ۲۵ هزار وسیله نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین بیان کرد: بر اساس صدور اطلاعیه ها و فراخوان های مختلف و همچنین با در نظر گرفتن مشوق ها از جمله تخفیف در خلافی و هزینه های پارکینگ و…اقدامات لازم در راستای مراجعه مالکان به مراجع قضایی و انتظامی صورت گرفت، که بر همین اساس صاحبان حدود ۱۲ هزار دستگاه موتور سیکلت از ترخیص آنها خودداری کردند.

رجبی تصریح کرد: به همین دلیل، ۱۱ هزار دستگاه موتور سیکلت با توجه به عدم مراجعه مالکان از سوی دادگاه اصل ۴۹ تعیین تکلیف و آرای قضایی آنها صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۷ هزار موتورسیکلت در مرحله مزایده عمومی قرار دارد و قطعاً این موضوع از فرسایش موتور سیکلت ها جلوگیری و بهبود وضعیت پارکینگ ها را به همراه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.