حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 38146

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، هفتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می‌شود. وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، ۸ هزار و ۸۵۴ موتورسیکلت […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، هفتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، ۸ هزار و ۸۵۴ موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و در مرحله جدید نیز تعداد یکهزار و ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های شهرستان های بندرعباس و بندرلنگه به مزایده گذاشته خواهند شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ ها حاصل شده است و در نتیجه برگزاری هفتمین مزایده موتورسیکلت های توقیفی در آخرین روزهای سال ۱۴۰۱ قسمت اعظمی از وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ های استان تعیین تکلیف و فروخته می شود و گام‌ بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

گفتنی است عموم مردم می‌توانند در روز سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ از «ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه الی ۱۱ و ۳۰ دقیقه و ۱۴ الی ۱۶ از موتورسیکلت‌ها بازدید کنند و یا به وسیله تماس با شماره‌های (۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۰ و ۰۷۶۳۳۴۶۸۸۲۱) از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

همچنین با توجه به اینکه در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت‌های موضوع این مزایده، حکم قطعی قضایی صادر شده است، پس از تکمیل مراحل قانونی، مزایده هزار و ۱۱۴ موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.