حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
شناسه : 38092

 مجتبی استوارزاده از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو در شهرستان راور خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت مردمی در خصوص سرقت شبانه خودرو در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و با پیگیری های بعمل آمده و صدور دستور قضایی اعضای […]

پ
پ

 مجتبی استوارزاده از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند سرقت خودرو در شهرستان راور خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت مردمی در خصوص سرقت شبانه خودرو در این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت و با پیگیری های بعمل آمده و صدور دستور قضایی اعضای این باند دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری پراید و و وانت مزدا از این باند کشف شد.

وی افزود: براساس تحقیقات قضایی این مرجع مشخص شد؛ که سارقین غیر بومی هستند و با صدور نیابت قضایی، ۴ نفر متهم در یکی از مراکز استان ها شناسایی، دستگیر و متهمان ضمن اقرار به بزه انتسابی خود با صدور قرارهای تامین متناسب روانه زندان شدند.

استوارزاده همکاری مردم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی را در حفظ امنیت اجتماعی جامعه موثر دانست و افزود: نگرانی مردم در مورد سرقت وسایل نقلیه و اموال داخلی آن صحیح و بجا است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با تاکید بر لزوم نصب سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت به وسایل نقلیه اظهار کرد: اکثر متهمان با استفاده از سهل انگاری و بی توجهی مردم به نکات ایمنی و در دسترس بودن خودروهای آنها، اقدام به سرقت وسایل نقلیه می کنند.

استوارزاده بیان کرد: دستگاه قضا بدون مماشات با مخلان امنیت عمومی که به هر طریق موجب سلب آسایش، آرامش و امنیت می شوند، برابر قانون به شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.