حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
شناسه : 38035

رئیس سازمان زندان ها در دومین روز سفر خود به خراسان رضوی، وارد گناباد شد و ضمن دستور تخلیه زندان قدیم این شهر، از ساختمان جدید این زندان که به بیرون از شهر انتقال یافته، بازدید کرد. غلامعلی محمدی در ادامه برنامه های سفر به خراسان رضوی، ضمن بهره برداری از ساختمان جدید زندان گناباد، […]

پ
پ

رئیس سازمان زندان ها در دومین روز سفر خود به خراسان رضوی، وارد گناباد شد و ضمن دستور تخلیه زندان قدیم این شهر، از ساختمان جدید این زندان که به بیرون از شهر انتقال یافته، بازدید کرد.

غلامعلی محمدی در ادامه برنامه های سفر به خراسان رضوی، ضمن بهره برداری از ساختمان جدید زندان گناباد، دستور تخلیه کامل زندان قدیم این شهرستان که در بافت شهری مستقر بود را صادر کرد.

 رئیس سازمان زندانها در حاشیه آیین بهره برداری از ساختمان زندان جدید گناباد گفت: زندان واقعیت تلخ اجتماعی است که وجود آن اجتناب ناپذیر است، اما در نظام زندانبانی اسلامی ما تکلیف داریم تا شرایط مناسب از نظر اسکان، امکانات بهداشتی و درمانی، زیرساخت های اشتغال، امکانات تربیت بدنی، فرهنگی و سایر اقدامات جاری در حوزه اصلاح و تربیت را برای زندانیان فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در زندان های با قدمت بالا مانند زندان گناباد از نظر فضا و امکانات ظرف و مظروف متناسب نیستند و به همین جهت، هم امکان خدمات رسانی کامل و هم امکان اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی برای زندانیان وجود ندارد. از طرفی وجود زندان ها در بافت شهری مشکلاتی را برای هم وطنان ایجاد کرده که انتقال زندان‌ها به خارج از شهر به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است.

رئیس سازمان زندانها تاکید کرد: با توجه به این شرایط انتقال زندان های قدیمی به خارج از بافت شهری جهت رفاه حال هموطنان به عنوان یک راهبرد برای سیستم جامع مدیریت سازمان زندانها تعریف شده و اکنون خرسند هستیم که با همت و تعامل مسئولین اجرایی ، قضایی و نمایندگان شهرستان گناباد پس از سالها شاهد انتقال زندان به خارج از شهر هستیم و در سالروز بعثت نبی اکرم (ص) این مطالبه قدیمی مردم شریف گناباد با تلاش و پیگیری جامعه زندانبانی استان خراسان رضوی محقق شده است.

شایان ذکر است با دستور رئیس سازمان زندانها ، زندان قدیم گناباد تخلیه و زندانیان به ساختمان جدید منتقل شدند.

همچنین رئیس سازمان زندان‌ها در ابتدای ورود به گناباد به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.