حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
شناسه : 38055

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گیاهدان جزیره قشم خبر داد. مجتبی قهرمانی با اعلام این خبر، گفت: متأسفانه متخلفین بدون اخذ مجوزهای لازم و به صورت غیر قانونی اقدام به ایجاد سازه هایی در اراضی خالصه دولتی روستای گیاهدان نموده بودند که در راستای حفظ حقوق بیت المال به […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای گیاهدان جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی با اعلام این خبر، گفت: متأسفانه متخلفین بدون اخذ مجوزهای لازم و به صورت غیر قانونی اقدام به ایجاد سازه هایی در اراضی خالصه دولتی روستای گیاهدان نموده بودند که در راستای حفظ حقوق بیت المال به محض شناسایی، ضمن تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، اراضی تصرف شده آزادسازی شد.

وی همچنین با بیان اینکه اراضی رفع تصرف شده خارج از محدوده طرح هادی روستای گیاهدان جزیره قشم قرار دارد، عنوان کرد: مستحدثات غیرقانونی به مساحت ۱۴۵ متر مربع و به ارزش تقریبی ۳ میلیارد و ششصد و بیست و پنج میلیون ریال شامل اسکلت بتنی ساختمان بود که به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجرائیات سازمان منطقه آزاد و مأمورین یگان امداد نیروی انتظامی قشم تخریب شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: طی روزهای اخیر با صدور دستور قضایی و در هماهنگی و همکاری با دستگاه های اجرایی، مساحت قابل توجهی از اراضی ملی و دولتی جزیره قشم آزاد سازی شده و روند رفع تصرف زمین های ملی و دولتی تا احقاق حقوق بیت المال به صورت کامل ادامه خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.