حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 38005

 پرویز توسلی زاده در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آنها برای عملیاتی سازی، افزود: خوشبختانه کارهای خوبی در این شورا انجام شده به نحوی که در بسیاری از آمارها در یکسال بیشتر از ۱۰ سال پیش از آن کار […]

پ
پ

 پرویز توسلی زاده در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با تاکید بر اجرای مصوبات و پیگیری مستمر و مداوم آنها برای عملیاتی سازی، افزود: خوشبختانه کارهای خوبی در این شورا انجام شده به نحوی که در بسیاری از آمارها در یکسال بیشتر از ۱۰ سال پیش از آن کار انجام شده است.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: یکی از مشکلات عدم پای کار آمدن زارعین برای صدور اسناد کشاورزی است که در این مورد مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری ظرف یک ماه آینده باید در همه شهرستان ها همایش هایی را تدارک ببینند و با کمک اعضای شورای روستایی و دهیاران این موضوع رابرای زارعین به بهترین شکل توضیح دهند و آنها را پای کار بیاورند.

رئیس کل دادگستری با اشاره به انسداد چاه های غیر مجاز آن را از اموری برشمرد که نیازمند تسریع در رسیدگی و پیگیری مستمر است و خاطر نشان ساخت در این خصوص امور آب اعلام داشته است که برای انسداد از بودجه کافی برخوردار نیست بر این اساس از سوی دادستان مرکز استان با دادستان کل کشور مکاتبه ای صورت گرفته است و مقرر شد برای انسداد از انفجار با لحاظ موارد امنیتی استفاده شود.

توسلی زاده با بیان اینکه مهمترین موضوع در شورای حفاطت از اراضی ملی و منابع طبیعی بحث حدنگاری است، گفت: اولویت کار در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی صدور اسناد حدنگاری اراضی است که با این شیوه از بسیاری از سوءاستفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار هکتار مساحت دارد که ۷۰ درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی با بیش از ۵۲۷ هزار هکتار جنگل و یک میلیون و ۱۹۲ هزار هکتار را مرتع تشکیل داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.