حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
شناسه : 37892

محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: حمایت قانونی در اجرای حقوق مالکیت اشخاص در موضوعات تثبیت اراضی و املاک، حدنگاری، ثبت مالکیت های معنوی، اجرای اسناد رسمی، تنظیم اسناد رسمی به صورت جدی در دستگاه قضایی استان در حال پیگیری و انجام است. وی در ادامه به اجرای سیاست های سند تحول و تعالی قضایی امسال در […]

پ
پ

محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: حمایت قانونی در اجرای حقوق مالکیت اشخاص در موضوعات تثبیت اراضی و املاک، حدنگاری، ثبت مالکیت های معنوی، اجرای اسناد رسمی، تنظیم اسناد رسمی به صورت جدی در دستگاه قضایی استان در حال پیگیری و انجام است.

وی در ادامه به اجرای سیاست های سند تحول و تعالی قضایی امسال در خصوص حدنگاری اراضی ملی و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: در اجرای جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتمام کاداستر کلیه اراضی کشور در کمترین زمان ممکن و در راستای خدمت صحیح و صادقانه و بی منت به مردم استان سمنان از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه قریب به ۹ میلیون هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی استان تثبیت شد.

عبدالهی با اشاره به پهناور بودن استان سمنان خاطر نشان کرد: اراضی ملی و منابع طبیعی تثبیت شده معادل ۹۸ درصد از کل اراضی ملی و منابع طبیعی استان بوده و صدور اسناد مالکیت حد نگاری ۹۵/۲ درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی صادر شده است.

وی به صدور اسناد مالکیت حد نگاری شده ۷۸ درصد از املاک شهری استان اشاره و ادامه داد: چنانچه صدور اسناد مالکیت برای املاک روستایی در سال ۱۴۰۲ به صورت رایگان انجام شود، با جدیت و اهتمام موجود صدور اسناد مالکیت حدنگاری مالکین روستایی انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه افزود : حدنگاری میزان ۲ درصد باقی مانده از اراضی ملی و منابع طبیعی استان در کمیسیون رفع تداخلات اراضی جهاد کشاورزی، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی مطرح و برای تحقق تثبیت این اراضی پیگیری های دستگاه قضایی ادامه دار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.