حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
شناسه : 37911

رئیس کل دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی شهرستان رودبار از منطقه خرشک رودبار و مجتمع تفریحی گردشگری پاییزان اتوبان رشت قزوین در محدوده رودبار بازدید کرد. حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه این بازدید با  اشاره به اینکه در سالیان گذشته به دلیل برداشت‌های غیراصولی  و ریزش […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان گیلان همراه با تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی شهرستان رودبار از منطقه خرشک رودبار و مجتمع تفریحی گردشگری پاییزان اتوبان رشت قزوین در محدوده رودبار بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه این بازدید با  اشاره به اینکه در سالیان گذشته به دلیل برداشت‌های غیراصولی  و ریزش کوه، خسارات زیادی به مردم منطقه خرشک وارد شده و موجبات مهاجرت برخی روستاییان از این بخش را فراهم کرده است، گفت: پیمانکار مربوطه تعهداتی را در راستای مرمت و اصلاح این جاده داده بود که تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: این جاده محل عبور و مرور مردم است و چندین خانوار از آن استفاده می کنند و به دلیل تخلفات پیمانکار تخریب شده که باید با هزینه همان پیمانکار سریعا مرمت شود و نباید از بودجه دولتی برای آن هزینه شود و صرفا پیمانکار مکلف به اصلاح آن است.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه بنیاد مسکن نیز متعهد شده بود تا عرصه ای را از طریق قانونی جهت انتقال روستاییان این منطقه در اختیار آنان قرار دهد که تاکنون اجرایی نشده است افزود: جلسه ای در مرکز استان طی چند روز آتی در خصوص اصلاح جاده روستاییان تشکیل خواهد شد و پیمانکار نیز باید سریعا مراحل اصلاح و مرمت جاده را آغاز کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی تاکید کرد: دستگاه قضایی با اقتدار، مطالبات مشروع مردم را رسیدگی کرده و با مقصران در چارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

احمد آقایی نیز در این بازدید ابرازکرد: این پروژه به دلیل مشکلاتی در خصوص تغییر کاربری متوقف شده بود که با ورود دستگاه قضایی این معضل، مرتفع شد.

احمد آقایی همچنین یادآوری کرد: ۷۰ نفر در این مجتمع سهام دار هستند و افتتاح آن علاوه بر اشتغال جوانان روستاهای مجاور در جذب گردشگر به این منطقه نیز کمک خواهد کرد که امید است با کمک مسئولان هرچه سریع تر بازگشایی شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.