حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
شناسه : 37899

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در خصوص ابلاغ فرمان عفو گسترده مقام معظم رهبری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این فرمان، کارگروهی متشکل از مقامات قضایی، مدیران واحدهای قضایی و نظارت بر زندان و مدیرکل زندان های استان تشکیل و کار […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در خصوص ابلاغ فرمان عفو گسترده مقام معظم رهبری به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب اظهار کرد: بلافاصله پس از ابلاغ این فرمان، کارگروهی متشکل از مقامات قضایی، مدیران واحدهای قضایی و نظارت بر زندان و مدیرکل زندان های استان تشکیل و کار رصد و تطبیق پرونده محکومان و متهمان با معیارهای عفو در استان آغاز شد.

وی افزود: در این راستا تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ بهمن ماه اولین گروه از زندانیان قم آزاد و تعدادی شامل تخفیف مجازات شدند.

رئیس کل دادگستری استان قم بیان کرد: به منظور تسریع در اجرای دستور عفو گسترده و برای رهایی زندانیان و شادمانی خانواده‌های آنان، حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم همراه با جمعی از معاونان و مدیران واحدهای قضایی بلافاصله پس از ابلاغ بخشنامه به طور شبانه در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی و کانون اصلاح و تربیت استان حاضر شدند و ضمن دیدار با متهمان و محکومان اغتشاشات، تعدادی از زندانیان حوادث اخیر مشمول عفو گسترده رهبر معظم انقلاب را به صورت شبانه از زندان آزاد کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تاکید بر اینکه روند بررسی پرونده های سایر زندانیان واجد شرایط عفو و تخفیف مجازات نیز با سرعت و دقت و به صورت شبانه روزی در حال انجام است، گفت: به یاری خدا تا پایان بهمن ماه تمامی زندانیان واجد شرایط عفو به آغوش پر مهر خانواده ها باز خواهند گشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.