حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شناسه : 37859

در جهت صیانت از حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی شعبه ای از تعزیرات حکومتی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عباس زاده محمودی در شهرستان مهرستان افتتاح شد. به دنبال درخواستهای شهروندان در جهت نظارت بر اصناف و برخورد با متخلفان حسب پیگیریهای بعمل آمده با مساعدت مدیرکل تعزیرات استان جهت بر خورد […]

پ
پ

در جهت صیانت از حقوق عامه و حمایت از حقوق شهروندی شعبه ای از تعزیرات حکومتی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان عباس زاده محمودی در شهرستان مهرستان افتتاح شد.

به دنبال درخواستهای شهروندان در جهت نظارت بر اصناف و برخورد با متخلفان حسب پیگیریهای بعمل آمده با مساعدت مدیرکل تعزیرات استان جهت بر خورد با متخلفان شعبه ای در شهرستان مهرستان افتتاح شد.

رئیس حوزه قضایی هدف از استقرار تعزیرات حکومتی در این شهرستان را افزایش میزان رضایت مندی شهروندان در جهت اجرای قانون نظام صنفی با نظارت مستمر بر اصناف این شهرستان عنوان کرد و همچنین در برخورد با متخلفان برابر قوانین و مقررات در جهت حمایت از حقوق شهروندی تاکید کرد.

وی افزود: افتتاح اداره تعزیرات حکومتی باعث بهبود فضای کسب و کار و همچنین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواهد شد و از این پس شهروندان برای انجام امورات خود با توجه به بعد مسافت طولانی ، نیازی به مراجعه به شهرستان سراوان ندارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.