حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
شناسه : 37853

حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان اظهار کرد: پس از اعلام عفو مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک هیئت قضایی به منظور تسریع در اجرای امر معظم له تشکیل شد. ادیبان در ادامه افزود: هیئت قضایی متشکل از همکاران قضایی و اداری با تلاش شبانه‌روزی تعداد […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان اظهار کرد: پس از اعلام عفو مقام معظم رهبری به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک هیئت قضایی به منظور تسریع در اجرای امر معظم له تشکیل شد.

ادیبان در ادامه افزود: هیئت قضایی متشکل از همکاران قضایی و اداری با تلاش شبانه‌روزی تعداد پرونده از محکومان و متهمان را پالایش کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران افزود: گروه‌های قضایی پرونده‌های محکومان و متهمان در اجرای احکام کیفری و حقوقی، دادگاه انقلاب و شعب را مورد رسیدگی قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان اظهار کرد: پس از بررسی پرونده های قضایی در حوزه دادسرا، شمار زیادی از مددجویان همزمان با روز بیست و دوم بهمن آزاد و به کانون گرم خانواده های خود برگشتند و تعدادی نیز مشمول تخفیف مجازات قرار گرفتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.