حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۳
شناسه : 37767

جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری با محوریت مسائل پارک علم و فن آوری استان با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، دادستان مرکز استان، بازرس استان و تعدادی از مدیران استانی و مسولان برگزار شد. ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، بیان کرد: پارک علم و فناوری استان نیازمند توجه […]

پ
پ

جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری با محوریت مسائل پارک علم و فن آوری استان با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، دادستان مرکز استان، بازرس استان و تعدادی از مدیران استانی و مسولان برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، بیان کرد: پارک علم و فناوری استان نیازمند توجه ویژه و خاص تمام مسئولان استان در مسیر توسعه و پیشرفت هست.

وی افزود: مدیرانی که در خصوص کارآفرینی و تولید دانش بنیان و پویایی اقتصاد استان همراهی و تلاش می‌کنند مورد حمایت قضایی هستند و دستگاه قضایی در کنار این مدیران است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: نگاه‌ها در مقوله علم و فناوری و ارتباط آن با صنعت و تولید و اشتغال باید حمایتی و سازنده باشد و از نخبگان و فعالان دانش بنیان حمایت کرد.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری یک مجموعه علمی، فناوری و پیشرو در علوم و فنون است، گفت: این مجموعه آبروی استان است و باید با تمام ظرفیت‌ها مورد حمایت قرار گیرد چرا که پارک علم و فناوری فرصتی برای توسعه و رشد علمی و اقتصادی استان است خصوصا ظرفیت‌های مرزی، طبیعی، کشاورزی واقلیمی موجود باید در خدمت علم و فناوری باشند.

عتباتی استفاده از ظرفیت خیرین هم در این عرصه را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: افزایش ارتباط علم و صنعت و اقتصاد موجب رشد و توسعه اقتصادی استان و در نتیجه کاهش بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی جامعه است.

در ابتدای جلسه محبوبی مدیر کل بازرسی استان و مجیدی دادستان مرکز استان مطالبی فراخور جلسه بیان کرد و سپس دستورات جلسه که شامل مسائل و مشکلات مربوط به پارک علم و فناوری استان بود طرح و پس از مباحثه و گفت‌وگوی مفصل مصوبات کاربردی به تصویب اعضای جلسه رسید که از مهمترین آن‌ها حل مشکل انشعاب گاز و برق و آسفالت ۴۰۰ متر باقیمانده راه دسترسی به پارک بود که مقرر شد در موعد تعیین شده عملی شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.