حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۳۵
شناسه : 37751

غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد ودر ارتباط زنده تصویری و صوتی با تمامی حوزه‌های قضایی استان یزد، اظهارکرد: مدیران و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در چند ماه اخیر، با اقدام جهادی وخدمت بدون منّت برای مردم ۱۴ هزار سند حدنگاری شده روستایی، زراعی و شهری […]

پ
پ

غلامعلی دهشیری در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان یزد ودر ارتباط زنده تصویری و صوتی با تمامی حوزه‌های قضایی استان یزد، اظهارکرد: مدیران و کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در چند ماه اخیر، با اقدام جهادی وخدمت بدون منّت برای مردم ۱۴ هزار سند حدنگاری شده روستایی، زراعی و شهری را برای تحویل به شهروندان آماده کردند.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای تکلیف قانونی و تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از ابتدای دی ماه تا کنون حدود ۱۷ هزار سند تک برگ حدنگاری شده در این مجموعه صادر شده گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به گره گشایی از بسیاری از مشکلات ثبتی مردم این استان و برنامه های قابل تقدیر اداره کل ثبت در دهه فجر از جمله تحویل ۴۵۸ سند تک برگ حدنگاری شده در شهرستان زارچ با حضور مسئولان قضایی، اظهار کرد: عملکرد امروز اداره کل ثبت از جمله در حوزه صدور اسناد حدنگاری شده بویژه در بخش کشاورزی نشانه خردورزی این مجموعه است.

دهشیری با اشاره به اینکه یکی از اهداف کلان کشورها رسیدن به توسعه پایداراست، ادامه داد: یکی از راهکارهای توسعه پایدار، توجه به امر کشاورزی است که با اجرای هویت بخشی و سنددار کردن این اراضی و تهیه بانک اطلاعات اراضی کشاورزی، به حفظ و توسعه این بخش کمک شایانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هویت دار کردن متر به متر اراضی کشوراشاره و بیان کرد: کارکنان ثبت اسناد در اجرای این منویات، بصورت میدانی وارد شده و با حضور جهادی در شهرستانها با همراهی فرمانداران، روسای دادگستری ها و دادستانها، گامهای عملی برداشته‌اند که نتیجه آن جهش چند برابری صدور اسناد مالکیت حدنگاری شده و کسب رتبه برتر کشور بوده است.

وی با تقدیر از کار زیبای دهیار ترک آباد اردکان در پرداخت هزینه اسناد روستایی به عنوان یک کار جوانمردانه، از پویایی هیئت نظارت، ایجاد دفاتر حدنگار در سراسر استان و تشکیل گروه جهادی در اداره کل ثبت اسناد و املاک تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین با تشریح مزایای اجرای کامل قانون جامع حدنگار و صدور اسناد حدنگاری شده، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال و به همت کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، حدنگاری اراضی کشاورزی نیز چون اراضی ملی به اتمام رسد.

در این مراسم، ۱۴ هزار سند مالکیت حدنگاری شده روستایی، زراعی و شهری به تعدادی از مالکان منتخب دعوت شده در دادگستری کل استان و دادگستری‌های شهرستان‌ها تحویل داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.