حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
شناسه : 37716

 حجت الاسلام و المسلمین میرزایی در دیدار مردمی که به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مسجد رضویه زنجان انجام شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت و توفیق الهی است و ما باید سپاسگزار باشیم که […]

پ
پ

 حجت الاسلام و المسلمین میرزایی در دیدار مردمی که به مناسبت دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در مسجد رضویه زنجان انجام شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نعمت و توفیق الهی است و ما باید سپاسگزار باشیم که در این انقلاب شکوهمند اسلامی خدمتگزار مردم هستیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: بزرگداشت و برگزاری جشن پیروزی انقلاب و تبیین ابعاد مختلف شکل گیری انقلاب به نسل امروز و جوان تکلیف است و با مشارکت حداکثری آحاد جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشان دهیم پای انقلاب و نظام هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست های دستگاه قضایی، حضور مسئولین قضایی در جمع مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان است؛ امروز در جمع شما هستیم تا اگر شخصی مشکل حقوقی یا قضایی دارد نسبت به استماع و حل آن اقدام کنیم.

در این دیدار مردمی که به مدت ۲ ساعت بطول انجامید، قاسم یارمحمدی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زنجان و مجید عبدی معاون دادستان زنجان و وکلای بسیج حقوقدانان نیز حضور داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.