حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۵۸
شناسه : 37699

 رئیس دادگستری شهرستان راور با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی و راستای تحقق شعار سال ” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ” از کارخانه فولاد این شهرستان بازدید کردند. مسلم کاربخش، رئیس دادگستری راور در جریان این بازدید اظهار کرد: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی […]

پ
پ

 رئیس دادگستری شهرستان راور با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی و راستای تحقق شعار سال ” تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین ” از کارخانه فولاد این شهرستان بازدید کردند.

مسلم کاربخش، رئیس دادگستری راور در جریان این بازدید اظهار کرد: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است و ریاست قوه قضاییه نیز بر این موضوع تأکید دارد.

وی بر حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی تأکید کرد وگفت:دستگاه قضایی با جدیت همه ظرفیت‌های خود را جهت کمک به تولید به کار خواهد گرفت و حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

کاربخش افزود: حل مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان راور یکی از وظایف دستگاه قضایی است و در اسرع وقت مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهایی برای رفع آن در نظر گرفته می‌شود.

مجتبی استوارزاده، دادستان عمومی و انقلاب راور شهرستان راور نیزگفت: حضور مسئولان قضایی در محل احداث کارخانه فولاد، به منظور حمایت دستگاه قضایی از تولیدکنندگان در جهت رونق چرخه تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی همواره حمایت از تولید و صنعت را تداوم بخشیده و در این راستا ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت فعال به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و رفع آن‌ها می‌پردازد.

دادستان راور با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های مدون قوه قضاییه بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان و کمک به رفع آن هاست، بیان کرد: عمل به شعار سال میسر نمی‌شود مگر با حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران مشروع و رفع مشکلات آن‌ها، به همین منظور دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند به رفع مشکلات قضایی آن‌ها کمک کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.