حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۴۵
شناسه : 37696

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری دیدار و پس از بررسی درخواست هایشان ، دستورات لازم را صادر کرد. در این دیدار مردمی ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی درخواست‌های مراجعه کنندگان از جمله مشکلات حقوقی و […]

پ
پ

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان با ۶۵ نفر از مراجعه کنندگان به دادگستری دیدار و پس از بررسی درخواست هایشان ، دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار مردمی ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی درخواست‌های مراجعه کنندگان از جمله مشکلات حقوقی و قضایی مانند اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی را مورد رسیدگی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است این برنامه ملاقات مردمی از سری برنامه های کمیته قضایی ستاد دهه فجر استان کردستان است و از دیگر برنامه‌های این کمیته می‌توان به دیدار مسئولین قضایی استان با خانواده معظم شهدا ، حضور مسئولین قضایی استان در مصلی نماز جمعه ، نشست خبری با اصحاب رسانه ، بازدید از زندان‌های استان، برگزاری نشست موعظه ای و اخلاقی و … را نام برد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.