حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
شناسه : 37661

محمدی  در مورد عفو گسترده بخش زیادی از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دین اسلام دین رافت و پیامبر اسلام(ص) نیز نماد مهربانی است و همه سوره های نازل شده از سوی خداوند به جز یک سوره با «بسم الله الرحمان الرحیم» آغاز شده است از این رو همواره بر گذشت و مهربانی در دین اسلام تاکید […]

پ
پ

محمدی  در مورد عفو گسترده بخش زیادی از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: دین اسلام دین رافت و پیامبر اسلام(ص) نیز نماد مهربانی است و همه سوره های نازل شده از سوی خداوند به جز یک سوره با «بسم الله الرحمان الرحیم» آغاز شده است از این رو همواره بر گذشت و مهربانی در دین اسلام تاکید شده است.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه عفو نسبت به اغلب افرادی که فریب خورده‌اند اقدام مثبتی است گفت: شاید نتوان عفو را شامل کل مجازات فردی کرد اما می‌توان بخشی از آن را بخشید ،که این امر نیز شامل معاندین و کسانی که علیه نظام دست به سلاح برده اند و دارای سابقه کیفری هستند نمی‌شود.

محمدی گفت: شخصا اعتقاد دارم می‌توان نسبت به قشر کثیری از افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شده‌اند که قاعدتا فریب خورده و فریفته فضای مجازی بوده‌اند عفو اعمال کرد چرا که این افراد فرزندان ما هستند و باید آنها را جذب کرد زین پس می‌توان به رفتار انها دقت کرد انها به دامان انقلاب و اسلام بازخواهند گشت.

محمدی با بیان اینکه این موضوع اتفاق مبارکی را رقم زده است افزود: همه این افراد به گفته شهید سلیمانی فرزندان ما هستند و واقعیت این است که باید نسبت به فریب خوردگان برخورد متفاوتی نسبت به عناصر اصلی داشته باشیم.

محمدی در مورد پشنهاد رئیس قوه قضاییه در مورد عفو تعدادی از فریب خوردگان در اغتشاشات اخیر گفت: این اقدام پسنیده و قابل تقدیر است و رهبر معظم انقلاب بار دیگر پدرانه و خوش فکر نقشه دشمنان را باطل کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.